6.3 Thank you

6. kauden jaksojen selostukset, kuvia ja keskustelua jaksoista

Valvojat: Siru84, Loving Dead

6.3 Thank you

ViestiKirjoittaja Loving Dead » 26 Loka 2015, 09:03

PASKIN JAKSO IKINÄ! :cry:

Paljon ruumiita ja ahdistusta... ensimmäistä kertaa sellainen jakso, jonka jälkeen on yksinomaan kauhea olo. :evil:

"Thank you" - onko se olevinaan jokin vitsi???
Avatar
Loving Dead
CO-Leader
CO-Leader
 
Viestit: 84
Liittynyt: 07 Helmi 2015, 09:58

Re: 6.3 Thank you

ViestiKirjoittaja Siru84 » 27 Loka 2015, 18:40

Huh mikä jakso! :shock: Mun mies on sitä mieltä että Glenn ei olisi kuollut ja Talking Deadissakin ruoditaan asiaa. Olisipa niin :roll: Kamala jakso kyllä :eiuskoa:
Avatar
Siru84
Group Leader
Group Leader
 
Viestit: 253
Liittynyt: 08 Marras 2013, 03:03

Re: 6.3 Thank you

ViestiKirjoittaja Loving Dead » 27 Loka 2015, 21:03

Glenn ei ole kuollut, eli se nyt ainakin on yksi hyvä uutinen tämän karmeuden keskellä. :sweat:
Meni kyllä ensin täydestä, ja mun piti stopata filmi ja mennä kylppäriin vollottamaan, ennenkuin pystyin jatkamaan katsomista tajuttuani, ettei kannata vielä lyödä nauloja arkkuun. Huh minkä tekivät meille katsojille! :shock:

Tilanne on kyllä kokonaisuudessaan tosi vaikea ja jännittää nähdä kuinka Aleksandria selviää tästä - ja RICK siellä asuntovaunussa!!! Glennistä nyt puhumattakaan... Sarjakuvassa tämä zombilauma pääsee muurin läpi kaupunkiin sisälle saakka ja olot ovat tosi tukalat, mutta saa nähdä kuinka tässä sitten käy. NYT JO on ollut kolmessa peräkkäisessä jaksossa aivan tarpeeksi dramatiikkaa ja jännitystä, ja itse kaipaisin jo taukoa. No, ensi jakso on Morganin menneisyysjakso, joten se on varmasti aika kesy, mutta mä soisin kyllä ihan tuolle meidän perusjengille tuolla rennompia aikoja.

En malta odottaa jatkoa.. :zeko:
Avatar
Loving Dead
CO-Leader
CO-Leader
 
Viestit: 84
Liittynyt: 07 Helmi 2015, 09:58

Re: 6.3 Thank you

ViestiKirjoittaja Siru84 » 27 Loka 2015, 22:52

Mua ei Morganin menneisyysjakso kyllä kiinnosta kun on nyt niin jännät paikat :roll: Mutta siis eikö Glenn oikeasti kuollutkaan?
Avatar
Siru84
Group Leader
Group Leader
 
Viestit: 253
Liittynyt: 08 Marras 2013, 03:03


Paluu Kausi 6

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron