Uusia osioita foorumille?

Hyvä vieras! Rekisteröidy foorumille, jotta voit ottaa osaa keskusteluihin. Vierailijoilla on lukemisominaisuus kaikissa osioissa. Foorumin ylläpitäjät ja moderoijat voivat tiedottaa tässä foorumiin liittyviä asioita.

Valvojat: Siru84, Loving Dead

Uusia osioita foorumille?

ViestiKirjoittaja Siru84 » 08 Marras 2013, 20:24

Uusia osioita foorumille

- Foorumilla ei ole yhtään salaosiota, mutta mielessä olisi että erilaisia Fanclub-salaosioita voisi perustaa kuten Serranon Perhe-foorumilla on.

Eli ehdotuksia tähän topicciin mitä uusia osioita foorumille voisi tehdä? Ja olisivatko osiot ihan kaikille jäsenille vai olisiko sellaisia sala-osioita aktiivisimmille jäsenille esimerkiksi? Ideoikaa ja antakaa mielikuvituksenne lentää!
Avatar
Siru84
Group Leader
Group Leader
 
Viestit: 253
Liittynyt: 08 Marras 2013, 03:03

Re: Uusia osioita foorumille?

ViestiKirjoittaja Ruuti » 13 Marras 2013, 16:49

Itse toivoisin jotain osiota Walking Deadin muille haaroille, eli sarjakuvalle sekä pelille. Itseäni ainakin huvittaisi kovasti keskustella/vertailla sarjakuvaa ja tv-sarjaa, mutten tiedä missä osiossa se olisi mahdollista. Spoilerit? Myös pelin pelaajia on varmasti useita, tosin en tiedä saisiko näistä aiheista niin laajoja keskusteluita, että ihan oma osio olisi tarpeen.
Ruuti
New
New
 
Viestit: 3
Liittynyt: 11 Marras 2013, 22:39

Re: Uusia osioita foorumille?

ViestiKirjoittaja Siru84 » 15 Marras 2013, 01:48

Ruuti kirjoitti:Itse toivoisin jotain osiota Walking Deadin muille haaroille, eli sarjakuvalle sekä pelille. Itseäni ainakin huvittaisi kovasti keskustella/vertailla sarjakuvaa ja tv-sarjaa, mutten tiedä missä osiossa se olisi mahdollista. Spoilerit? Myös pelin pelaajia on varmasti useita, tosin en tiedä saisiko näistä aiheista niin laajoja keskusteluita, että ihan oma osio olisi tarpeen.


Kuulostaa tosi hyvältä! Itse en ole kuin silmäillyt sarjakuvaa ja katsonut peliäkin kun poikaystävä pelannut niin en tiedä oikein mitään. Haluatko siis auttaa jos teen sellaiset osiot? :looky:
Avatar
Siru84
Group Leader
Group Leader
 
Viestit: 253
Liittynyt: 08 Marras 2013, 03:03

Re: Uusia osioita foorumille?

ViestiKirjoittaja Ruuti » 15 Marras 2013, 23:16

Siru84 kirjoitti:
Ruuti kirjoitti:Itse toivoisin jotain osiota Walking Deadin muille haaroille, eli sarjakuvalle sekä pelille. Itseäni ainakin huvittaisi kovasti keskustella/vertailla sarjakuvaa ja tv-sarjaa, mutten tiedä missä osiossa se olisi mahdollista. Spoilerit? Myös pelin pelaajia on varmasti useita, tosin en tiedä saisiko näistä aiheista niin laajoja keskusteluita, että ihan oma osio olisi tarpeen.


Kuulostaa tosi hyvältä! Itse en ole kuin silmäillyt sarjakuvaa ja katsonut peliäkin kun poikaystävä pelannut niin en tiedä oikein mitään. Haluatko siis auttaa jos teen sellaiset osiot? :looky:


Toki, tarvittaessa. Varmaan yksi erillinen osio riittäisi, jossa olisi nimenä tyyliin "Walking Dead muualla" tms. ja tässä olisi sitten kaksi alaosiota, peli sekä sarjakuva. Ellei mene liian monimutkaiseksi. Tällaisia ratkaisuja olen vain nähnyt jollain muulla foorumilla, ja tuntuu omaan mieleen ainakin toimivalta.
Ruuti
New
New
 
Viestit: 3
Liittynyt: 11 Marras 2013, 22:39


Paluu Säännöt & Ohjeet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron