The Walk keskustelut muilla keskustelupalstoilla

Yleistä keskustelua tv-sarjasta The Walking Dead.

Valvojat: Siru84, Loving Dead

The Walk keskustelut muilla keskustelupalstoilla

ViestiKirjoittaja Siru84 » 03 Maalis 2015, 00:14

Demistä:

Oli taas erittäin hyvä jakso :))) Uskon, että tuo paikka on turvallinen, mutta luulen, että tietyistä tyypeistä, ainakin siitä Aidanista (vai Aiden?) olen epäileväinen... :// Uskon että joku vielä pettää ton porukan ja taas menox. Naurahdin ku se nainen haastatteli Darylia ja se vaa käveli sen kameran edessä eestakasin se rotta kädessä XDDDD Ja ku Daryl sanoi Carolille, että sen ne uudet vaatteet näyttää naurettavilta :DDDD Ja VIHDOIN, VIHDOIN ne pääsi käymään suihkussa + Rick ajoi vihdoinkin sen kauhean, likaisen partansa pois ja se nainen vieläpä leikkautti sen hiukset. Ny se näyttää samalta ku ekassa jaksossa 1. kaudella ja nuoremmalta :DD En usko, että ne tuolla Alexandriassa kauan pysyy, ehkä vielä ens jakson kuitenkin? Uskon, että joku vielä kusee asiat siellä ja alkaa tappelu ja ihmisiä kuolee (niistä uusista tyypeistä ainakin) ja EHKÄ joku niistä uusista lähtee Rickin porukan mukaan ja se olis sitte taas menoa se. Mä mietin, että mitäköhän ne joka päivä syö siellä? Ei yhtäkään kohtausta ollu missä ne söis mitää, vaikkakin Daryl sillo ekana päivänä saikin sen rotan, mutta en usko että siitä rotasta niin monelle riitti ruokaa. Ite ainakin kuolisin nälkään tuolla. Juomista kai niillä on, koska vesikin ja suihkukin juoksee mutta mitä ne siellä oikeen syö?


Siis oon varmaa sokee mut miksen nähny sitä pappia missään? :D ja glenn oli ihanan badass ku löi sitä yhtä turpaan.. se oliki ärsyttävä


MIKSI. :D Mä olin koko ajan sillee "Carol, et sä oo tollanen, sulla on porukan järein ase kannossa, et sä oo mikään kukkahattutäti!!!1". Oli kyllä niin spookya ja kontrasti kiukuttelevaan Daryliin oli aika iso. :D Ja Carl-raukka. Nyt vasta tajuaa, millaisen nuoruuden se on joutunut elämään.

Jaksosta jäi yksi iso juttu mieleen: Rick Grimes ilman paitaa ja partaa. Ahhhhh. Eihän se enää yhtä viaton babyface oo (se on harmaantunut!) mutta voi luoja, on Andrew Lincoln aika <333. Ja ihanaa, että Rick oli vieläkin vähän ennakkoluuloinen, eikä heti alkanut nössöilemään. Sen viimeinen repla oli kyllä puhdasta kultaa. Vähän arvelinki, että myös Alexandriassa on tommosta vähän idioottia porukkaa, jotka on olleet turvassa liian kauan (tuli Woodbury mieleen), joten eihän ne kaikki sovi egoinensa samojen muurien sisäpuolelle. Daryl saattaa aiheuttaa hankaluuksia, mutta eiköhän Rick ottais sen puolen koska vaan.

+ mä kans hoksasin, ettei Gabrielia näkyny. :'D Uuups...


Ainii Carolilla oli aika fiksu veto esittää ns. heikkoo naista :D


Vitsi oli hyvä jakso! Munki mielestä tauon jälkeen on tullu aika tylsiä jaksoja, mutta tää oli älyttömän hyvä. Toistan samaa ku muutki, Rick ilman partaa <3 Ja hahaa ihana badass Glenn anto turpaan sille Aidenille (vai mikä se oli), miks mua alko nyt viehättää se sata kertaa enempi :'D Jospa Carl alkais (ja pystyis) elämään nyt ihan "normaalia" lapsen elämää ja sais kavereita.

Mutta se mikä on liian hyvää ollakseen totta niin se ei yleensä ole, pelottaa jo valmiiks että mitä tulee tapahtumaan D:


bethin kuolema vaivaa ilmeisesti vieläkin darylia. 5/5 kun glenn lotas aidania turpaan, olis saanu mun puolesta tulla purruksi se jätkä.


Mä en tiiä oisko se kivempi vaan jättää asiat tuolle tolalle ja antaa niiden olla eli että tämä porukka eläisi tuolla turvassa. Ois se oikeesti. Mut sitten tää sarja ei tavallaan toimis eli joo aika ristiriitaista :|


Toisaalta voihan ongelmia tulla muidenki ku zombien tai ryhmän luottamuksen kans tms. Jos tää sarja alkaaki vähäks aikaa keskittyä esim. ihmissuhdeongelmiin sun muihin normaaleihin asioihin välillä! Ois kivaa vaihteluaki
Avatar
Siru84
Group Leader
Group Leader
 
Viestit: 253
Liittynyt: 08 Marras 2013, 03:03

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron