4.8 Too Far Gone

4. kauden jaksojen selostukset, kuvia ja keskustelua jaksoista.

Valvojat: Siru84, Loving Dead

4.8 Too Far Gone

ViestiKirjoittaja Siru84 » 05 Joulu 2019, 14:07

Keskustelua jaksosta.
Avatar
Siru84
Group Leader
Group Leader
 
Viestit: 253
Liittynyt: 08 Marras 2013, 03:03

Re: 4.8 Too Far Gone

ViestiKirjoittaja Siru84 » 05 Joulu 2019, 16:35

Huhuhuhh!! :pullinghair: Mieletön jakso! :hiljennetty: Apuaaa! :zeko: :noway: Tapahtumia liikaa ja voi vitsi, sinne meni vankila eiuskoa Äääh. Onneks Kuvernööri kuoli ja ei kai Judith kuollu? :puppydog:
Avatar
Siru84
Group Leader
Group Leader
 
Viestit: 253
Liittynyt: 08 Marras 2013, 03:03

Re: 4.8 Too Far Gone

ViestiKirjoittaja Evilman » 05 Joulu 2019, 16:35

Hyvä jakso, tällaista on saanutkin pitkän tovin odottaa. Viimeinkin päästiin vankilasta eroon. Ai että tuota kuvernööriä tuli vihattua tässä jaksossa, kun pisti Hershelilta pään poikki. Nyt tarvitaan jälleen joku pappa täyttämään pappakiintiö, joku voice of the reason. Innolla odottan helmikuuta.
Evilman
New
New
 
Viestit: 3
Liittynyt: 11 Marras 2013, 19:58

Re: 4.8 Too Far Gone

ViestiKirjoittaja Amy » 05 Joulu 2019, 16:35

Tää oli kyl mielettömän hyvä jakso! :zeko: Kuvernööri keskari Hershel raukka. Näytettiinkö et Kuvernööri varmasti kuoli? raaps Missasin, jos näytettiin. Sinne meni vankila ja nyt sitte kaikki pärjää omillaan ennen ku löydetään joukot?
Ainoa miinus tästä jaksosta tulee Darylille, kun meni Mitchin ampumaan :mad: Elättelen toivoa et Mitch eläis, kun itse kuolemaa ei näytetty. Typerää ois ollu tappaa parin jakson jälkeen potentiaalinen badass - hahmo siisha Ja mulla meni ihan ohi, että oliks se Judith siel kopassa, vai oliks siin vaan verta? :shock:
Avatar
Amy
Victim
Victim
 
Viestit: 14
Liittynyt: 10 Marras 2013, 22:02
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: 4.8 Too Far Gone

ViestiKirjoittaja Siru84 » 05 Joulu 2019, 16:36

Amy kirjoitti:Tää oli kyl mielettömän hyvä jakso! :zeko: Kuvernööri :keskari: Hershel raukka. Näytettiinkö et Kuvernööri varmasti kuoli? :raaps: Missasin, jos näytettiin. Sinne meni vankila ja nyt sitte kaikki pärjää omillaan ennen ku löydetään joukot?
Ainoa miinus tästä jaksosta tulee Darylille, kun meni Mitchin ampumaan :mad: Elättelen toivoa et Mitch eläis, kun itse kuolemaa ei näytetty. Typerää ois ollu tappaa parin jakson jälkeen potentiaalinen badass - hahmo siisha Ja mulla meni ihan ohi, että oliks se Judith siel kopassa, vai oliks siin vaan verta? :shock:


Musta oli tyhjä lastenistuin jossa verta :freakout:
Avatar
Siru84
Group Leader
Group Leader
 
Viestit: 253
Liittynyt: 08 Marras 2013, 03:03

Re: 4.8 Too Far Gone

ViestiKirjoittaja Amy » 05 Joulu 2019, 16:37

Siru84 kirjoitti:
Amy kirjoitti:Tää oli kyl mielettömän hyvä jakso! :zeko: Kuvernööri keskari Hershel raukka. Näytettiinkö et Kuvernööri varmasti kuoli? :raaps: Missasin, jos näytettiin. Sinne meni vankila ja nyt sitte kaikki pärjää omillaan ennen ku löydetään joukot?
Ainoa miinus tästä jaksosta tulee Darylille, kun meni Mitchin ampumaan :mad: Elättelen toivoa et Mitch eläis, kun itse kuolemaa ei näytetty. Typerää ois ollu tappaa parin jakson jälkeen potentiaalinen badass - hahmo siisha Ja mulla meni ihan ohi, että oliks se Judith siel kopassa, vai oliks siin vaan verta? :shock:


Musta oli tyhjä lastenistuin jossa verta :freakout:


Okei :shock: Mun täytyy seuraavas jaksos skarpata ja keskittyminen ei saa herpaantuu hetkekskää, etten vaa missaa mitään :zeko:
Avatar
Amy
Victim
Victim
 
Viestit: 14
Liittynyt: 10 Marras 2013, 22:02
Paikkakunta: Pk-seutu


Paluu Kausi 4

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron