Miten päädyit katsomaan The Walking Deadia?

Yleistä keskustelua tv-sarjasta The Walking Dead.

Valvojat: Siru84, Loving Dead

Miten päädyit katsomaan The Walking Deadia?

ViestiKirjoittaja Siru84 » 09 Marras 2013, 05:21

Minua kiinnostaisi tietää kuinka jäitte "koukkuun" The Walking Deadiin.
Avatar
Siru84
Group Leader
Group Leader
 
Viestit: 253
Liittynyt: 08 Marras 2013, 03:03

Re: Miten päädyit katsomaan The Walking Deadia?

ViestiKirjoittaja Hanna_94 » 12 Marras 2013, 19:03

Muistan vielä kun olin amiksessa (vika vuosi oli sillon menossa) ja mun luokkalaiset puhu melkein kokoajan välitunneilla miten hyvä sarja the walking dead on ja puhuivat muutenkin siitä yleisesti ja tunsin itseni ulkopuoliseks, koska vaikka olin kuullut kyseisestä sarjasta, nii en jostain syystä ollu viel alkanu seuraamaan. Noh, otin riskin, ja ostin 2 ekaa kautta (box) koska ei ollut erikseen myynnissä ja katsoin ekan jakson. Ja jäin heti koukkuun! :DDD <3 Onneks toinenkin kausi tuli samalla mukaan eikä ollut todellakaan pettymys! Varmaa 4-5 päivän sisään katoin ne ekat kaks kautta :DD Ja heti netissä katoin 3. kautta ja nyt siis seuraan usan tahtiin :))
Hanna_94
Living
Living
 
Viestit: 6
Liittynyt: 11 Marras 2013, 16:30

Re: Miten päädyit katsomaan The Walking Deadia?

ViestiKirjoittaja Ruuti » 13 Marras 2013, 16:36

Kaveri aikoinaan mainitsi, että Amerikassa on alkanut/alkamassa zombi-tv-sarja nimeltään Walking Dead ja zombielokuvien ystävänä innostuin. Kuitenkaan en ikinä saanut aikaiseksi rueta katsomaan. Parin vuoden perästä rupesin lukemaan sarjakuvaa yhdessä mieheni kanssa ja kun aloin lähestyä lukua sata, rupesin myös katsomaan tv-sarjaa, jota oli ilmestynyt sillä hetkellä kaksi ekaa tuotantokautta. Ja sehän oli sitten menoa, vaikka alkuun en hirveästi sarjasta pitänyt, sillä pääni oli jäänyt roikkumaan liikaa sarjiksien ns. "oikeaan" maailmaan. Kakkoskaudella pääsin tästä onneksi yli, vaikka Dalen kuolema veikin taas hetkeksi uskon koko sarjaan. Nyt olen oppinut erottamaan nämä kaksi asiaa ja nauttimaan molemmista omana yksilönään, vaikka riemastun kovasti aina kun kohtauksiin on otettu ideoita sarjiksesta, tai jokin odotettu hahmo saapuu.
Ruuti
New
New
 
Viestit: 3
Liittynyt: 11 Marras 2013, 22:39

Re: Miten päädyit katsomaan The Walking Deadia?

ViestiKirjoittaja Glennn » 28 Heinä 2015, 21:46

Noh, tänä kesän alkuna päädyttiin siskon kanssa netflixiin et katottas joku leffa. Sit sisko ehottiki et katotaa yks jakso Walking deadia! Olin et eieiei, mua ei kiinnosta sarjat ja yleensä innostus lopahtaa heti. Sit katottii se eka jakso ja aattelin et täähä on itseasiassa iha hyvä! Katoin aika nopee 1,2 ja 3 kauden netflixistä. :D Mut sit huomasin et eihä sielä ookkaa 4 ja 5 kausia nii ostin 4 kauden DVDlle ja 5:sen katoin netistä. (aika nopee oon kattonu kesän aikana kaikki 5 kautta :D) En malta oottaa 6 kautta ja ootan lokakuuta kuin kuuta nousevaa. :evilplan:
Glennn
New
New
 
Viestit: 2
Liittynyt: 28 Heinä 2015, 21:31

Re: Miten päädyit katsomaan The Walking Deadia?

ViestiKirjoittaja Loving Dead » 08 Loka 2015, 16:39

Vähän samalla tavalla kävi itsellenikin. Joku kertoi katsovansa tällaista sarjaa ja kun itseä ovat aina selviytymistarinat kiinnostaneet, niin ajattelin sitten kokeilla ja tykkäsin heti ensimmäisestä jaksosta. Se oli viime joululomalla ja katsoin sitten ihan putkeen kaikki jaksot - hyvä kun ehdin välillä nukkumaan ;)

Oli kurjaa jäädä odottelemaan vitoskauden kevätkautta, mutta tulihan se lopulta. Uuden jakson katsominen kerran viikossa ei ollut yhtä hauskaa kuin niiden näkeminen putkeen, mutta minkäs sille voi. Fear the Walking Dead on tässä välillä auttanut pahimpiin vieroitusoireisiin, mutta ei korvannut sitä aitoa oikeaa Walking Deadia.

Pian se taas alkaa, jihuu!
Avatar
Loving Dead
CO-Leader
CO-Leader
 
Viestit: 84
Liittynyt: 07 Helmi 2015, 09:58


Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron