Minkä TV-Sarjan katsoit viimeksi?

Keskutelua tv-sarjoista ja elokuvista.

Valvojat: Siru84, Loving Dead

Minkä TV-Sarjan katsoit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Siru84 » 09 Marras 2013, 05:23

Elikkäs tällanen ihan yksinkertanen aihe, mitä TV-Sarjaa katselit viimeksi. Kopioin tämän toiselta foorumilta, tää on aikas yksinkertanen.
Avatar
Siru84
Group Leader
Group Leader
 
Viestit: 253
Liittynyt: 08 Marras 2013, 03:03

Re: Minkä TV-Sarjan katsoit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Loving Dead » 22 Loka 2015, 22:52

Vaikea varmaan arvata... raaps ....

no, THE WALKING DEADIN tietenkin!

Sitä ennen kesällä seurasin sisarsarjaa Fear the walking deadia, ja sitä ennen taas joskus keväällä katselin Falling Skiesia. Muuten on tullut huonosti seurattua mitään sarjoja.
Avatar
Loving Dead
CO-Leader
CO-Leader
 
Viestit: 84
Liittynyt: 07 Helmi 2015, 09:58

Re: Minkä TV-Sarjan katsoit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Loving Dead » 01 Heinä 2016, 00:39

Tiedoksi kaikille, että maanantaisin Foxilla näkyvä Outcast on saman tekijän Robert Kirkmanin tuotantoa kuin The Walking Dead. Sarjakuva on todella hyvä, ja vaikka ainakaan tähän mennessä TV-versio ei ole yltänyt samaan, suosittelen sitä silti kaikille demoni-aiheesta pitäville.
Avatar
Loving Dead
CO-Leader
CO-Leader
 
Viestit: 84
Liittynyt: 07 Helmi 2015, 09:58

Re: Minkä TV-Sarjan katsoit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Siru84 » 28 Heinä 2016, 22:51

Loving Dead kirjoitti:Tiedoksi kaikille, että maanantaisin Foxilla näkyvä Outcast on saman tekijän Robert Kirkmanin tuotantoa kuin The Walking Dead. Sarjakuva on todella hyvä, ja vaikka ainakaan tähän mennessä TV-versio ei ole yltänyt samaan, suosittelen sitä silti kaikille demoni-aiheesta pitäville.


Voi vittu. Onko se alkanu tulee? Eiii! Mä oon halunnu katsoa sitä :cry: Ajattelin että se tulee maksullisilla kanavilla :lol:
Avatar
Siru84
Group Leader
Group Leader
 
Viestit: 253
Liittynyt: 08 Marras 2013, 03:03

Re: Minkä TV-Sarjan katsoit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Loving Dead » 30 Heinä 2016, 15:14

Siru84 kirjoitti:
Loving Dead kirjoitti:Tiedoksi kaikille, että maanantaisin Foxilla näkyvä Outcast on saman tekijän Robert Kirkmanin tuotantoa kuin The Walking Dead. Sarjakuva on todella hyvä, ja vaikka ainakaan tähän mennessä TV-versio ei ole yltänyt samaan, suosittelen sitä silti kaikille demoni-aiheesta pitäville.


Voi vittu. Onko se alkanu tulee? Eiii! Mä oon halunnu katsoa sitä :cry: Ajattelin että se tulee maksullisilla kanavilla :lol:


Jep, valitettavasti monta jaksoa on jo tullut, en vain nyt muista kuinka monta. Aika hidastempoinen sarja eikä mielestäni mikään must-see. Supernatural on parempi... :P
Avatar
Loving Dead
CO-Leader
CO-Leader
 
Viestit: 84
Liittynyt: 07 Helmi 2015, 09:58


Paluu Sohvaperunat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron