4.4 Indifference

4. kauden jaksojen selostukset, kuvia ja keskustelua jaksoista.

Valvojat: Siru84, Loving Dead

4.4 Indifference

ViestiKirjoittaja Siru84 » 05 Joulu 2019, 14:05

Keskustelua jaksosta.
Avatar
Siru84
Group Leader
Group Leader
 
Viestit: 253
Liittynyt: 08 Marras 2013, 03:03

Re: 4.4 Indifference

ViestiKirjoittaja Amy » 05 Joulu 2019, 16:10

Olipas jakso :blinkblink:

Okei, päällimäisenä mulle jäi mieleen se zombi, joka kaatu niis rappusissa...hajosin ihan totaalisesti rofl

Oikeesti toi Ty furious Voisko enää tyhmempää jätkää olla?

Hyvä, että Daryl näytti juoppo-Bobille kaapin paikan ;) Bob on ihan ok hahmo, mut ärsyttää ku siit ei oo kauheesti infottu oikeen mitään.

Tuli vähän puskista toi Rickin päätös karkottaa Carol. :confused: Mut toisaalt ymmärrän sen silleen, et jos oikeesti Ty ois kuullu mitä se oli tehny nii se ois kyl päässy hengestään :roll: Mut nyt jänskättää et mihin Carol suuntaa? :looky:

Ja Siru, nää hymiöt on ihan mahtavia :zombie: :rofl:
Avatar
Amy
Victim
Victim
 
Viestit: 14
Liittynyt: 10 Marras 2013, 22:02
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: 4.4 Indifference

ViestiKirjoittaja Siru84 » 05 Joulu 2019, 16:11

Amy kirjoitti:Olipas jakso :blinkblink:

Okei, päällimäisenä mulle jäi mieleen se zombi, joka kaatu niis rappusissa...hajosin ihan totaalisesti rofl

Oikeesti toi Ty furious Voisko enää tyhmempää jätkää olla?

Hyvä, että Daryl näytti juoppo-Bobille kaapin paikan ;) Bob on ihan ok hahmo, mut ärsyttää ku siit ei oo kauheesti infottu oikeen mitään.

Tuli vähän puskista toi Rickin päätös karkottaa Carol. :confused: Mut toisaalt ymmärrän sen silleen, et jos oikeesti Ty ois kuullu mitä se oli tehny nii se ois kyl päässy hengestään :roll: Mut nyt jänskättää et mihin Carol suuntaa? :looky:

Ja Siru, nää hymiöt on ihan mahtavia :zombie: :rofl:


Kiva kun hymiöt kelpaa ;)

Mä en tästä jaksosta muistakaan juuri muuta kuin sen lopun, jossa Rick käski Carolin lähteä. Olin lukenu jotain että se lähtee, siis Carol ja luulin että Rick tappais sen. En tiiä miks ajattelin sellasta :lol: Ihan oikein tavallaan vaikka Carolia vähän kävikin sääliksi :roll:

Ärsytti kun Bob vaan viinaa raahaa vaikka pitäis lääkkeitä ottaa furious Idiootti!

Huomenna uusi jakso! :hiljennetty:
Avatar
Siru84
Group Leader
Group Leader
 
Viestit: 253
Liittynyt: 08 Marras 2013, 03:03

Re: 4.4 Indifference

ViestiKirjoittaja Amy » 05 Joulu 2019, 16:11

Taitaa kyl olla aika pahanluokan alkkis toi Bob :keskari:

Ai nössö-Rick tappais Carolin? :lol: hahah.

Carol on kyl kokenut aikamoisen muutoksen täs kausien aikana. Mä tykkäsin siitä lämminhenkisestä ja huolehtivasta Carolista, enkä tost kylmästä :|

Joo huomista jaksoa odotellessa gr Mä jopa nään sen ku ei oo iltavuoroa! :jess:
Avatar
Amy
Victim
Victim
 
Viestit: 14
Liittynyt: 10 Marras 2013, 22:02
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: 4.4 Indifference

ViestiKirjoittaja Siru84 » 05 Joulu 2019, 16:12

Amy kirjoitti:Taitaa kyl olla aika pahanluokan alkkis toi Bob :keskari:

Ai nössö-Rick tappais Carolin? :lol: hahah.

Carol on kyl kokenut aikamoisen muutoksen täs kausien aikana. Mä tykkäsin siitä lämminhenkisestä ja huolehtivasta Carolista, enkä tost kylmästä :|

Joo huomista jaksoa odotellessa gr Mä jopa nään sen ku ei oo iltavuoroa! :jess:


Ai sulla on vuorotyö? Huono tän sarjan kannalta :no: Mutta hyvä kun näet huomenna! :jess: Saas nähdä millasta sieltä tulee :jänskätys:

Mäkin tykkäsin siitä lämpimästä Carolista enkä tosta mikä se nyt on! :angry:
Avatar
Siru84
Group Leader
Group Leader
 
Viestit: 253
Liittynyt: 08 Marras 2013, 03:03

Re: 4.4 Indifference

ViestiKirjoittaja Amy » 05 Joulu 2019, 16:12

Joo :( Pitäskö pyytää aina maanantait aamuiks vaan tän sarjan takia? :lol: Mitä luulisit, et onnistuisko? :lol:

Mietin, että mitenköhän Rick mahtaa sitte selittää porukalle Carolin häipymisen? :eyes:
Avatar
Amy
Victim
Victim
 
Viestit: 14
Liittynyt: 10 Marras 2013, 22:02
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: 4.4 Indifference

ViestiKirjoittaja Siru84 » 05 Joulu 2019, 16:13

Amy kirjoitti:Joo :( Pitäskö pyytää aina maanantait aamuiks vaan tän sarjan takia? :lol: Mitä luulisit, et onnistuisko? :lol:

Mietin, että mitenköhän Rick mahtaa sitte selittää porukalle Carolin häipymisen? :eyes:


Joo pyydä hei! :lol: Pomo varmana suostuu! :rofl:

Ootan kyllä eräiden reaktioita Carolin häipymiseen ja hei sen on pakko kertoo se syy miks se käski sen meneen janskatys Odotan Ty:n kommenttia :lol: Ja Daryl paran :looky:
Avatar
Siru84
Group Leader
Group Leader
 
Viestit: 253
Liittynyt: 08 Marras 2013, 03:03

Re: 4.4 Indifference

ViestiKirjoittaja Amy » 05 Joulu 2019, 16:13

Ihan varmasti! :rofl:

Niin on ja sit Ty sekoo ja saa kauheen ragekohtauksen ja karkaa ettimään Carolin käsiinsä...tai jotain tollasta janskatys Darylille varmasti kova paikka Carolin lähtö :(
Avatar
Amy
Victim
Victim
 
Viestit: 14
Liittynyt: 10 Marras 2013, 22:02
Paikkakunta: Pk-seutu


Paluu Kausi 4

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron